REGULAMIN
KWATERY SPOKOJNA

I. Postanowienia ogólne


Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w Kołobrzegu przy ulicy Spokojnej 2 c, pomiędzy klientem a właścicielem obiektu zostaje w momencie dokonania rezerwacji internetowo bądź telefonicznie.

II. Rezerwacja


  1. Celem dokonania rezerwacji usługi, klient rezerwuje pobyt mailowo lub telefonicznie.
    Na adres e-mail klienta zostanie wysłana wstępna rezerwacja pokoju, która jest utrzymywana
    przez 3 dni robocze – w tym czasie powinna wpłynąć na konto właściciela w wysokości 30%
    ogólnej wartości rezerwacji.
  2.  Wpłacona zaliczka stanowi potwierdzenie rezerwacji.
  3.  W przypadku braku dokonania wpłaty zaliczki w wyznaczonym terminie rezerwacja wstępna
    ulega automatycznemu anulowaniu.
  4.  Po otrzymaniu zaliczki bądź całej kwoty za rezerwację, klient otrzyma e-mail lub sma
    z potwierdzeniem wpłaty.
  5.  O ile nie została opłacona cała należność za pobyt a tylko zaliczka, pozostałą kwotę należności
    należy uiścić niezwłocznie w dniu przyjazdu (przy zameldowania) u osoby przekazującej klucze do pokoju.

III. Warunki umowy najmu


  1. Umowa zawarta pomiędzy właścicielem obiektu a klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem pokoju. W cenę wynajmu są wliczone opłaty za media (prąd, gaz, woda, ogrzewanie– w sezonie grzewczym) oraz sprzątanie końcowe.
  2. Odbiór kluczy – przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych telefonicznie lub mailem.
  3.  Doba rozpoczyna się od godziny 14:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00 w dniu
  4. W przypadku braku możliwości dotarcia na czas, klient powinien powiadomić telefonicznie
  5. Zameldowanie odbywa się do godziny 20:00, chyba, że wcześniej zostanie ustalone inaczej.
  6. Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji pobytu nawet,wyjazdu. osobę odpowiedzialną za rezerwację. jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniulub skróceniu (trudności komunikacyjne, powody osobiste).
  7. Klient odpowiada za wszelkie szkody, jakie wyrządzi w wyposażeniu lokalu i w samym lokalu.
  8. Klient zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić o wszelkich szkodach i zobowiązuje się
  9. W Pokojach gościnnych obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny do ich pokrycia najpóźniej w dniu wyjazdu. 7:00 dnia następnego.

IV. Obowiązki klienta


  1. Liczba osób mających zamieszkać w pokoju jest ograniczona do podanej w potwierdzenia rezerwacji.
  2. Klient zobowiązany jest o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i ciszy nocnej. W przypadku niestosowania tych zasad, Właściciel zastrzega sobie prawo wypowiedzenia najmu Klientowi ze skutkiem natychmiastowym, przy czym klient traci prawo do zwrotu wpłaconej należności.
  3. Klient zobowiązany jest do utrzymywania pokoju w stanie zastanym.
  4. W wynajętych pokojach obowiązuje zakaz palenia papierosów.
  5. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach urządzeń elektrycznych stanowiących zagrożenie pożarowe, jak również używanie ognia otwartego w postaci np. grilla

VIII. Wystąpienie sił wyższych


W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, właściciel rezerwuje sobie prawo zaproponowania klientowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego. Właściciel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od właściciela, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potraceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.

IX. Prawo właściwe


Prawem właściwym dla sporów pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela.

X. Dodatkowe informacje


  1. Miejsce parkingowe – na terenie posesji (należy uzgodnić z właścicielem obiektu podczas rezerwacji)
  2. Internet: darmowe wi-fi w całym obiekcie
  3. sprzęt plażowy:
    – parawan, koc –za darmo,
    – pozostałe – odpłatnie po uzgodnieniu z właścicielem
  4. Grill – korzystanie po uzgodnieniu z właścicielem obiektu
  5. Gotowanie / pieczenie/ smażenie Korzystanie z udostępnionej kuchni jest możliwe tylko w celu przygotowania prostych potraw,podgrzania dania itp. Pozostałe czynności mogą być odpłatne i należy uzgodnić je z właścicielem
  6. . Pranie/prasowanie.Żelazko i deska do prasowania są ogólnodostępne.
  7. Korzystanie z pralki – tylko za odpłatnością w porozumieniu z właścicielem obiektu